Клієнтам
Гарантійні строки експлуатації виробів

Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби для взуття та шкіргалантерейних виробів дорівнює гарантійному строку.

Наша компанія впевнена в якості своєї продукції і тому надає вдвічі збільшений гарантійний термін на всі вироби – 60 днів (гарантійні строки товарів згідно Закону України «Про захист прав споживачів» не менше 30 днів від дня продажу в роздрібній мережі або від початку сезону).

Згідно з Постановою КМУ від 19.03.94 № 172 гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону, в разі придбання товару в несезонний час:

  • зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • весняний сезон з 15 березня по 15 травня;
  • осінній сезон з 15 вересня по 15 листопада.

* У разі закінчення гарантійного терміну, звернення з приводу недоліків не розглядаються.

Обмін та повернення товару, який не був в експлуатації

Ви завжди можете повернути або обміняти наш товар, якщо по тій чи іншій причині він Вам не підійшов. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з дати покупки, Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість*. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель (ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів») Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», товар підлягає обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці*.

При обміні товарів, якщо сума вашого нового замовлення менша за суму повернутого, різницю ми Вам повертаємо. Ви також можете залишити таку різницю у вигляді бонусу на Ваше наступне замовлення (сума буде відрахована), термін зберігання суми у вигляді бонусу необмежений. Пару на обмін клієнт відправляє товар назад за свій рахунок, а компанія відправляє необхідний товар клієнту безкоштовно.

При поверненні товару з ініціативи покупця доставка і повернення грошей здійснюється за рахунок клієнта!

Повернення бракованого товару здійснюється за наш рахунок

*Ви можете повернути товар в один з наших магазинів або ж на відділення Нової пошти

*Посилки із зазначеною на них післяплатою не приймаються!

*При поверненні оплачених замовлень, кошти повертаються виключно на банківську картку Клієнту, після отримання та перевірки товару!

Будь ласка, зверніть увагу:

Коли Ви відправляєте повернення товару, необхідно передзвонити за безкоштовним номером 0 (800) 400 200 і повідомити менеджеру інтернет-магазину номер Вашого замовлення, артикул, який повертаєте, і номер ТТН (товарно-транспортна накладна), щоб максимально швидко отримати Ваш повернення і здійснити повернення грошових коштів.

У разі, якщо Ви відмовляєтеся від посилки у відділенні Нової Пошти, необхідно сплатити вартість повернення товару.

Повернення взуття, що було в експлуатації (гарантійний випадок)

Повернення взуття, що було в експлуатації протягом гарантійного терміну

  • необхідно надати документ, що підтверджує продаж (Товарний чек);
  • взуття повинно бути упаковане у фірмові коробки, не допускається нанесення власного маркування на взутті або коробці;
  • взуття повинно бути чисте;
  • взуття, яке було в ремонті, до повернення не приймається;
  • претензії за дефектами, що з'явилися в результаті недотримання правил по догляду і експлуатації взуття, не приймаються.

Гарантія на взуття не надається в таких випадках:

  • при недотриманні умов експлуатації та зберігання;
  • на змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру та ін.).

*Зміна кольору натуральної шкіри при попаданні води не вважається дефектом виробництва.

*Якщо Ви обрали взуття з кольоровою підкладкою(чорна, руда, червона і т.п.), то будьте готові до того, що під впливом вологи та поту підкладка може фарбувати ноги, шкарпетки, панчохи тощо. Це не вважається браком.

Порядок експлуатації взуття

Після кожною носіння приводьте взуття в порядок:

  • очищайте його від пилу та бруду, у разі забруднення жирами використовуйте 1-2% мильний розчин шляхом нанесення на взуття губкою. Це дозволить продовжити термін його служіння;
  • сушіть вологе взуття при кімнатній температурі без використання опалювальних та нагрівальних приладів, джерел тепла, уникаючи прямого сонячного проміння і використовуючи внутрішні вставки-каркаси для збереження форми взуття;
  • взувайте взуття тільки розшнурованим (розстебнутим), користуйтеся ріжками для взуття - це допоможе запобігти розриву заднього шва та збереже форму взуття;
  • не знімайте взуття не розшнурованим та наступаючи на задник – це запобігатиме відриванню підошви;
  • при експлуатації взуття потрібно враховувати сезонність. Не носіть взуття з підошвою з натуральної шкіри, а також з верхом з тканин в дощову погоду. Промокання такого взуття не є причиною для звернення з претензією;
  • не носіть взуття на високих або тонких каблуках по гравію, щебеню, бруківці, оскільки це може призвести до пошкодження взуття або отримання травми.
  • модельне взуття призначене для носіння за умов рівної, твердої поверхні. Носіння цього взуття в снігову погоду може призвести до осідання на його поверхні солі та інших хімікатів, що використовуються комунальними службами для прискорення танення снігу. Плями на взутті, що виникають при цьому, не повинні бути підставою для подання претензій виробнику;
  • всі виробники дорогого та якісного взуття намагаються фарбувати шкіру натуральними фарбниками. З метою запобігання фарбуванню панчіх, шкарпеток та ніг у перші дні використання взуття слід застосовувати аерозоль.
  • обережно обходьтеся з декоративною фурнітурою на взутті;
  • не перетягуйте шнурки на гомілковостопному суглобі для запобігання розриву шкіри та кріплення.

Як правильно доглядати взуття:

Шкіряне взуття

Після знімання взуття очищуйте його від пилу та бруду щіткою або м'якою ганчіркою. Для того, щоб взуття довгий час зберігало гарний зовнішній вигляд, не пропускало вологу та не втрачало форму, використовуйте якісні спеціальні засоби догляду за взуттям (крем, апретура, поліроль тощо).

Взуття з лакованої шкіри

Це взуття потребує особливої турботи, оскільки не добре переносить температури нижче нуля. Одягніть взуття за 10 хвилин до виходу, щоб запобігти пошкодженню його морозом. Тепло ноги передається взуттю, завдяки чому воно буде охолоджуватися повільно, не відразу. Цим зможете запобігти утворенню тріщин. Не рекомендується користуватися таким взуттям при температурі нижче -5 градусів С. Після знімання взуття очистіть його від пилу та бруду вологою м'якою ганчіркою, після чого протріть взуття сухою ганчіркою, змоченою у вазеліновому, касторовому маслі або льняній олії. Протріть лакові частини, після чого швидко натріть їх ганчіркою з фланелі.

Взуття з верхом із замші, нубука та велюру

При забрудненні взуття видаліть бруд спеціальною щіткою або губкою (при необхідності висушити взуття природним шляхом), обробіть взуття спеціальним засобом для чищення замші та нубука. Поверхню взуття не варто сильно терти, тому що зовнішні волокна можуть бути пошкодженими і матеріал втратить свої властивості. Перед застосуванням засобів необхідно вивчити рекомендації підприємства-виробника щодо його експлуатації.

Купуючи товари в мережі магазинів ТМ ЛеоМода, Ви погоджуєтесь з даними рекомендаціями по догляду та порядком експлуатації взуття та шкіргалантерейних виробів, а також гарантійними строками та умовами обміну та повернення нашої продукції!

Instagram @leomoda.ua

Вхід

або
Реєстрація нового користувача